back

like photo in magazine.


magducha :p | 23.08.2006, 14:58 | 195.117.128.179
œliczna foteczkaa :):) bardzo profesjonalnie podeszłaœ do sprawy :* Pozdrawiam ! 3-maaj się ciepluucho !

vija | 01.07.2006, 16:06 | 217.98.184.85
czy ty to masz na dA? ;D

spinoholik | 11.06.2006, 11:17 | 85.89.162.82
FAKTYCZNIEEEEEEEEEEEEEE Z MAGAZYNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!

GRATULUJĘ SZTUKIIIIIIIIIIII

Ajjjjjjjjjjjjj

mari | 11.06.2006, 10:49 | 83.13.58.50
znaczy się, tylko pomysł na zdjęcie był tylko z tamtej gazety XD

mari | 11.06.2006, 10:04 | 83.13.58.50
nie, to nie vouge, z włoskiej gazety "Amica" zakupiona w tamte wakacje z Italii.

mleku, mi całe te przeœcieradło przeszkadza. dzięki ;**

moshika, gratuluję, właœnie zakładam skrypt na fotologa.

ultrafunk | 11.06.2006, 07:36 | 82.139.13.231
boœciutkie, boœciutkie. tylko mi pogniecione przeœcieradło (zwłaszcza w lewym dolnym rogu) przeszkadza :>
a poza tym, to modelka ma przepiekny żakiet :)

froggie | 10.06.2006, 17:24 | 83.19.56.59
czy to vogue?
;P

najs najs

moshika | 10.06.2006, 17:00 | 212.76.33.83
"moshika, wiesz, że nie powinnaœ tego pisac? XDDD"
Pomyœl ile ludzie wzieło i Ci nie powiedziało... ;)

nie-no-stop | 10.06.2006, 14:00 | 82.139.44.75
alez sa te problemy z tłem.. :P
ja musze wynajac jakas modelke.. ;>
dopiero pozniej o tle bede myœlec.

podoba mi sie tak jak inne z tš modelka :)

szczerba | 10.06.2006, 13:59 | 83.28.116.115
Takie coœ, jak masz mniej więcej na zdjęciu to tło fotograficzne jest.
Bo sš jeszcze w odpowiednich kształtach tekstury bodajże, ale co do nazwy pewna nie jestem. One sš droższe, ta co ja widziałam 110zł za koło o œrednicy 40cm.

Tła fotograficzne sš o wiele większe i tańsze.

szczerba | 10.06.2006, 13:27 | 83.28.116.115
hm.
ale to "białe tło które majš zawodowi fotografowie" kosztuje min. 100zł na allegro ;-)

mari | 10.06.2006, 13:21 | 83.13.58.50
zielina szkoła? ja to miałam w 3 klasie podstawówki XD

przeœcieradła sš złue. gniotš się, nie sš całkowicie białe, i nie sš za duże.

dzięki ewryłan ;*

kakasia. | 10.06.2006, 13:12 | 83.31.49.127
troche za ciemne jak do magazynu,ale podoba mi sie.
a co do placu,to przy okazji,bo na zielonej szkole mielismy :)

widok | 10.06.2006, 13:08 | 82.143.150.130
Yea like a photo in magazine

Jak dla mnie przeœcieradło jest spooko:)

coldfusion | 10.06.2006, 11:25 | 84.10.185.55
Widzę sesje pełna parš ;) Bardzo ładnie

cafe | 10.06.2006, 10:42 | 194.187.181.10
ładne œwiatło :>

szczerba | 10.06.2006, 09:27 | 83.28.144.231
ten.
jak przeœcieradło nie pasuje to masz dwie opcje, które jednak (trochę) kosztujš:
a) kupić brystol, obecnie największy jaki w papierniczym spotkałam to 145x200cm
b) kupić materiał, który się nie gniecie i użyć jako tło ;-)

narazie jestem w fazie "c" czyli na wszystko ochota, ale materiałów żadnych.

mari | 10.06.2006, 09:10 | 83.13.58.50
moshika, wiesz, że nie powinnaœ tego pisac? XDDD

dzięki szczerbku ;*

moshika | 10.06.2006, 09:02 | 212.76.33.122
Œliczne... (Ćmę zapisałam na dysku! :P )

szczerba | 10.06.2006, 08:49 | 83.28.144.231
też na przeœcieradle żem robiła ;-)

w ogóle.. fajne tete ostatnie.



bandita bart coffee cristobal dod szy janpolak kieliszek lubie jeść meryon mju loves u mkyo muszka mniejsza soho suonce taak? trueflow uśmiech

                                                                                                            All rights reserved since 2005. m@il